تكست اهنگ امام فلو از تهم
 
تکست رپ
به بزرگترین وبلاگ تکست رپ خوش آمدید
دو شنبه 20 مهر 1391برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : habibraper

تكست اهنگ  امام فلو از تهم
یه چیزایی هست که میفهمی ۲۰ سال بد و / اگه شک داری که من هنوز ایستادم تو
از دوستت بپرس بهتر میشناخت منو / بتو رپو یاد دادم به اون بیت ساختنو
من مثل ناظر بازی هستم منو تو فاصله داریم از هم / واسه اینکه بگیری چی میگم باید نابغه باشی حتما
چونکه من میدونم چی میگم / اونایی که میدونن هم میدونن که من میدونم چی میگم
سریع زود پٔه میپیچم / گلو چون روم کیلیدن / بپرس تهم نباشه / جاش بکنه کی لیدم ؟
خداییش…من نباشم کدومتون میتونین جهانی بشین؟ / فعلا سواری بدین
نصفتون که گوشکوبین / نصف نصف که توش موندین / نصف دیگم فوقش رامین زمانی بشین
جوادی بدین….جوادی،ببین….دست..دست

من عمر نوه دارم و صبر ایوب / تخم قول دارم و مغز معیوب
من تیم دارم اگه یه وقت فازتو نگیرم / میان عرفان،پایا،افرا،خشی،سرکشم روت
ابی دروغ میگه خدا نشسته با ما گلم / بجای چایی داره میزنه ابسنت…دورم /
فرشتههای سبز میدان بم مزه…تو هم / داری میبینی و میپره عقلت نه؟
چون روزا خیلی تند میرن به سمت شب و شبم دنیارو میگیرم به سمت چپ
هنوز پادشاه میگن به من این سمت شهر / حکمم هم توی سیدی میچرخه دست به دست
میگی تهم بیشتر بمون تو سبک راپ / سگ پدر نیست رپ شماها سطح من!
سقف من آسمونه / واستا تو صف…چقدر زر میزانی چاقال!
چون ما نه پایه داریم نه پای داریم…ما پایداریم / سر جمع ده تای تن هرکدومتون خایه داریم
نت زیر دست….نه با خایه مالی!
ما سرعت داریم / جرات داریم / باید خل وضع باشی / کس مغز باشی
با ما در بیفتی تو که لکنت داری / ما با قدرت حتی توی غربت شاخیم
زندگیمون همونه که تو تو فیلما میبینی / چیزایی که دیدیمو ببینی ۲۰ بار میرینی
فقط نکن لطفا حسودی / چون باز چیزیرو میسازیم که تو عمرا نتونی! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


بزرگترین وبلاگ تکست رپ
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكست رپ و آدرس texterap.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان